tisdag 25 augusti 2009

uppdatering som vanligt;/ sorry...

Som vanligt har jag varit lite dålig på att skriva, men det blir så ibland, o denna gången har jag faktiskt tagit lite kort men nu orkar ja inte gå o hämta kameran o lägga in dem på datorn;)


öland gick bra, laget kom 3:a av 10 lag så det är vi nöjda med, 6p efter 2:an. Så nästa gång hoppar dom säkert upp en placering.;)
Var trött o sliten när jag kom hem :( trotts att jag inte tävlat själv..

Gårdagen var en bra dag, allt flöt på som det skulle o vädret var fint:)
Idag var bara halva dagen bra:/ vilket var förmiddagen då jag red mina små älsklingar, på em skulle jag o mamma lägga golv i det sista rummet men såklart skulle golvet bråka med oss hela tiden o när vi skulle såga en knepig bit slutade sticksågen att fungera!! SÅKLART! fick åka till mio o låna deras, men hann inte med så mycket mer för klockan blev mycket, så imorgon förmiddag kommer bli intressant när jag ska göra det själv:/

Kom in på utbildningen förresten:) ska bli spännande när mamma sagt att hon sett våran första bok som var vääääldigt tjock o på engelska:/ hmmm man börjar ju fundera på vad jag gett mej in på:/ Men det kommer säkert gå bra;)

Lägger ut lite bilder nästa gång ja bloggar när jag har kameran i närheten;)

1 kommentar:

Micke sa...

Grattis att du kom in, det ska väl bli roligt att plugga igen??

Hur kan du skriva har tagit jätte mycket bilder men orkar inte att lägga in dom ?? :( , men det är väl bara häst bilder förstås..

Ha det bra syrran