torsdag 6 augusti 2009

torsdag.

Jag egentligen inte tid o skriva nu vilket jag inte haft på länge som ni kanske märkt. Det är konstigt hur upptagen man kan vara fast man inte har något riktigt jobb;) Men när man bor i hus o när man har hästar så finns det alltid att göra!

Får göra en liten liten uppdatering så vi kommer ikapp lite här så får jag skriva mer ikväll eller imorgon;)

Tävlade i onsdags förra veckan, sista omgången av Euro mirror vilket fick blandade resultat, Vann första klassen som var 1m, Hon gick verkligen super fint i den klassen o vi var så nöjda så, kände oss sugna på o göra ett litet försök till placering i 110m oxå men vad som hände där kan ju alla fortsätta undra, vi vägrade ut oss, hon har aldrig vägrat så på tävling förut. Allt gick bra o flöt på fint men 6:e hindret var något skumt med, många stannade på det, men ja tycker inte att min häst brukar göra så, det kommer nog förbli ett mysterium:/

I söndags var det tävling för hollan igen, fast dressyr;) Var oxå en slags cup med två klasser där man tävlade om o vinna en jättefin blå häst, om man placerar sig bra i båda klasserna.
Som några kanske vet så brukar det inte riktigt funka för hollan o mej just på dressyrtävlingar, träning går bra men inte tävling, men nu var det ett tag sen vi tävlade dressyr o har ju hoppat ganska mycket istället, så nu tänkte jag att vi skulle testa eftersom det var hemma tävling o allt, Indi har haft lite vila så honom kunde ja inte ta.
Men faktiskt, tro det eller ej, så kom vi tvåa i båda klasserna, hela cuppen fattades vi endast 2 ynka poäng för att segra, lite surt kanske men glad att det äntligen gick lite bättre;)

Annars är det som vanligt, vad nu det är men hinner inte riktigt skriva mer, Elin o Stella kommer hit idag o stannar över helgen, ska bli så himla kul!! Imorgon blir det inflyttningsfest med ÖVER 20 pers har jag räknat till nu, ojojoj vad fullt det kommer bli, hehe när man bjuder folk sådär så trodde jag att man kunde räkna med att några inte kan o så men det verkade lite bli så nu, hehe men det blir nog skoj!! Ska bara få ordning här inne lite igen, o upp med partytält... mycke o göra, kommer nog lite bilder här efter helgen;)

1 kommentar:

Malin sa...

http://maromer.blogg.se/2009/august/en-liten-historia-om-vanskap.html