måndag 31 augusti 2009

en smula seg idag;)




Har varit en lugn o mysig dag, den är inte slut än iof men än så länge;) Hästarna sov inne för första natten efter sommarbetet, mys för dom, men mocka o utsläpp för mig blev det imorse;) Men det var ganska mysigt att gå o pyssla lite i stallet, är inte så mycket att göra när dom har gräs i hagarna på dagarna o bara står inne från 21 till 7. Red en liten sväng på hollan bollan på fm hon var trött efter helgens träningar;) ville inte komma in från hagen, tur mio hann hjälpa mej innan dom åkte, dom ska ju till värmen idag o vara borta en vecka, man är inte alls avundsjuk!:/

Åza o Nova kom vid lunch o fikade lite samt shoppade lite till thinthin;) Hon kommer vara sååå tjusig ikväll på träningen:)

Så nu sitter jag o nookisen o vilar lite innan jag ska ta tag o damsuga lite o sen göra iordning Indi för kvällen träning för Carina, är han på lika bra humör som han var när jag tränade för Nina i helgen så kommer jag komma hem med ett stort leende, han slutar inte förvåna mig den hästen;) Helt underbar är han, ibland;)
Som sagt helgens träningar gick super med båda hästarna så jag är nöjd.

Fredags kvällen blev i markaryd efter en mysig fredags middag. Var lite race som vanligt där;) Mycket bilar o folk o faktiskt ganska kul, kunde varit lite mer folk som jag kände bara:(

Polerade grannens bil hela lördagen innan träningarna o söndagen blev pyssel i stallet tillsammans med mamma o sen film o mys i soffan med Pontus o Lisa.

Ah så irriterad jag blir, hur sjutton gör jag för att lägga bilderna där jag vill ha dom?! Vill ju kunnna skriva lite o lägga en bild under o skriva lite o under den bilden o sen kanske en till, men det vill sej ju aldrig!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: