måndag 7 september 2009

atv




Jaha vart ska man börja? Var bilträff i staden ljungby i lördags, många fina bilar var där men inget roligt väder tyvärr:/ Tur däcka hade en "monter" med ett tält så man kunde hålla sig någorlunda torr;)

Hade kameran med men tog inte så många kort men tänkte man kunde lägga in någon bild iaf;)

När vi alla var mättade o bilarna började röra sig därifrån åkte vi till Däckia o tvättade våra egna pärlor till kvällens race i Markaryd:)

Susanne o Fredrik åkte med hem o käkade lite innan, köttfärslimpa med potatis o kantarell sås, kantaréller som jag plockat själv!:) hittade dom när jag var ute o red, hur mycket som helst! trottsade regnet o gick tillbaka o plockade dom eftersom jag inte hade något att ta dem i när jag satt på hästen;) Gott blev det o lite kunde jag frysa in!

åkte sedan till markaryd även fast regnet fortsatte, var bilar som sjutton men eftersom det var blött så började det med lite drifting på daf, därefter flyttades alla till nibe o skulle köra ändå, men polisen kom efter några minuter innan det ens hann börja så blev inget alls tyvärr, var tråkigt men inte mycket att göra åt.


Igår (söndag) åkte jag med pontus som skulle köra atv:) Plockade upp susanne o fredrik i stan påväg mot lagan som ville me o kolla. Jessi tog kort som bara den o njöt lite i solen som faktiskt tittade fram. tittade när dom körde o fikade lite tills dom alla var trötta o batteriet på kameran var slut;) Då åkte jag o pontus hem o latade oss i soffan hela kvällen, kollade på två filmer innan sängen. ;)

Inga kommentarer: