onsdag 16 september 2009

Visit hos Lisafisa!


En underbar dag igår med Lisa!

Var snabb i stallet o skrittade ut en sväng på Indi först för att sedan sätta mig i bilen 1 timme o åka till Lisa, lite tråkigt att det blivit längre nu när hon flyttat till Kristianstad, men det är smällar man får ta.

En så söt liten lägenhet hon fått som jag bara kollade in i innan vi gick ner på stan o åt lunch på Subway (första gången för Jessi;))

Passade på att gå förbi en affär o köpa en liten sak till John till på lördag då han ska namngivas;)

Åkte sedan till Lisas små pållar, eller små o små, den lilla e kanske liten men inte med tanke på sin ålder;) haha kommer bli stor som sjutton!! ojojoj...

Mös lite med tjejerna som mumsade päron direkt från träden i hagen, :)

Åkte sedan till Lisas föräldrar o letade upp lite bilder som Jessi ville ha;)


På vägen mellan alla ställen vi åkte förbi lyckades Jessi palla lök o majs, haha kunde ju inte låta bli!;)

Efter en lång stund framför datorn bar det av hem till Lisa igen, blev pizza till middag o mera timmar framför datorerna då vi fixa en bild på Intact med Photo shop, inte helt lätt, kan ju inte mäta mig med lisas skicklighet;)


När klockan var mycket o mörkret lagt sig kändes det som att det var dags för mig att bege mej hem, självklart glömde jag löken o majsen som jag plockat, attans!!

men men, blev en sen kväll men det var ok eftersom jag fick sovmorgon idag;) Mys!!

1 kommentar:

Mia sa...

aj aj pallade du??? kul!!