fredag 25 september 2009

Plugga...

Nu är det snart dags:/
Ska bli spännande men samtidigt lite nervöst, kommer man klara av allt pluggande, tjocka boken på engelska, hinna med hästarna?!
Jag hoppas det går bra, känner mig ganska taggad iaf! På måndag börjar det iaf!

Veckan har gått ganska fort, har gjort mycket känns det som. Hjälpt mamma lite med huset, varit på börjes med mio o shoppat lite;) Ridit som vanligt o varit i Helsingborg med Dickens för återbesök. Blev en 3 veckors vila igen o återbesök. Men han var mycket bättre så håller tummarna för att han ska vara helt bra nästa gång. Men det lät som det på vet.

Var sugen på att gå ut idag, men tror det var bra att jag stannade hemma eftersom jag har hästarna imorgon bitti o sen ska till sickinge o sitta i sek.
Hade gärna gått ut imorgon men frågan är om det är något roligt då, är så danssugen o sugen på o komma ut o träffa folk så det finns inte. Men men det blir nog tid till det oxå;)

På söndag är min helt lediga dag, får se om jag o Pontus hittar på något skoj då eller om det bara blir mys hemma. Ska bli skönt med en sovmorgon tillsammans iaf;)

På torsdag nästa vecka fyller jag år, blir bara lite mys med tårta på kvällen men på lördagen ska vi ut o äta på Wild West:) MUMMA!!!
Mormor kommer med så det blir en liten tur till h-stad för oss efter skolan på fredagen;) Alltid lika kul att hitta på något med mormor!;)

Men nu börjar det nog bli dags för sängen så jag e pigg o vaken imorgon, ska hinna med o rida två hästar innan jag ska till sickinge med, blir nog bra!:)
(sorry att det inte är några bilder idag heller men har som vanligt varit dålig på att ta några;))

Inga kommentarer: