söndag 20 september 2009

STOR SEGER!

Haha idag tog vi dom allt!
Tävlade Indi idag.
Gick inget vidare i första klassen men tydligen var han omtyckt för vi vann! blev lite chockad eftersom jag var lite irriterad på honom för att han hade fjantat sig inne på banan, men när man skulle in först på prisutdelningen kunde jag ju inte vara sur:) O så spännande det var att vara på prisutdelning med;) sånt måste han ju lära sig oxå;)

Andra klassen gick mycket bättre tyckte jag, han var inte så tittig på allt o jag kände att jag kunde komma åt honom lite inne på banan o han lyssnade på mig. Så var väldigt näjd med honom men visste att då är säkert inte domaren det,(alltid så, konstigt), hade lite sämre procent men det räckte tydligen till en första plats ändå:) Så himla roligt att äntligen stå som nummer ett!!:) Tyckte vi gjorde bra ifrån oss i laget men poängen var inte riktigt på våran sida, 1 poäng efter det vinnande laget var vi, men en andra plats var inte helt fel iof, nästa gång vinner vi med laget så det kommer jämna ut sig;) hehe

Är trött nu, blev en tidig morgon men kom hem i ganska vettig tid iaf.

Var hos Malin o Micke igår på Johns namngivning, allting var så fint o jag som då är en utav faddrarna fick hålla den lilla sötnosen under cermonin, alltid lika glad o snäll lilla smultronet:)
Var god mat o mys i det fina vädret så det blev en lyckad dag:)
På kvällen kom Susanne o Fredrik hit o åt middag o kolla på film, alltid lika trevliga våra middagar;)
Jessi hade gjort en tjälknöl kvällen innan o pontus gjorde potatis gratäng på morgonen som bara var att värma så det var en smidig middag:) hehe gott som bara den med!

Imorgon blir det lugnt, rida lite o mysa, hoppas bara vädret är ok, ska kolla på en ponny som jag eventuellt ska ta o utbilda lite, kul men är inte säker på att jag har tid nu när jag börjar plugga bara:/ Behöver ju pengarna bara......

Inga kommentarer: