söndag 23 augusti 2009

Söndags utflykt

Idag är vi påväg till Öland, det är tävlingar som jag för omväxlings skull int ska vara med på. hehe Men ska åka o heja på vårat lag som startar första omgången i div 2. Väääldigt tråkigt att åka så långt bara;)

Igår hade vi lite folk hemma o ät lite kräftor;) Alltid lika trevligt när det kommer lite folk o fyller ut vårat stora hus;) Jessi fick en skål för sig själv med massa kräftor så hon var supernöjd!! hihi
Malin, Micke o John kom oxå vilket alltid är lika trevligt, lilla sötnosen fick dock inga kräftor men han verkade nöjd ändå, säklart iof när han fick en blöja bytt av ingen mindre än MEJ!! haha deni, men det gick bra, han är så snäll så.

Blev lite film på kvällen som vanligt, Jumanji, var så länge sen jag såg den o hade för mig att den var jätte läskig när jag såg den sist, men det måste varit för att jag inte var så gammal när jag såg den sist:/ för denna gången var den inte läskig, hehe

Oj då nu är det inte mycket batteri kvar i datorn så det är nog bäst jag avslutar så jag hinner stänga ner innan den dör;) Sitter ju i bilen som sagt så har inte med någon laddare.

Gjorde tjälknöl i veckan förresten, ville bara säga till alla att det faktiskt lyckades, den gick o äta o blev till o med god;) även om jag trodde termometern spelade mig spratt på morgonen när den aldrig ville stiga men sen gick allt bra:)

2 kommentarer:

Mia sa...

byta blöjor och laga tjälknöl?! herrejesses...:)

Malin sa...

Hehe ja John tycker allt bra om dig! Får göra om det!!!!